Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan ostanut k_supermarketin tarjouslohta 4,95/ kg. Voikohan siitä pakastaa osan?
04.02.2012 |
Kala on pakattu vakuumiin. Eli käyttäisin siitä osan ja laittaisin loput muovissa pakkaseen.
Ei mitään kokemusta kalan pakastamisesta.
Kommentit (4)
Itse pakastan ihan pakastuspussissa. Sulatan hitaasti jääkaapissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käytä kala aika pian, mitä rasvaisempi kala, sen lyhyempi säilytysaika.
Laitankin muutamiin annospaloihin.
Kala oli aika reilun kokoinen.
ap :-)
Alue: Aihe vapaa
piti kirjoittaa...
ap