Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisit haki vaimon säilöön. Naaputit soittaneet poliisit!!

Vierailija
11.02.2012 |

Kummallista porukkaa tässäkin rapussa asuu! Kuuntelin pimeässä rapussa, että missäpäin se kyttääjä asuu; ja hetken päästä näkyi kuinka se kurkisti postiluukustaan. Valo paljasti.



Vaimolla oli huono päivä ja huusi mulle. Ei siinä poliisia ole ennenkään tarvittu.



Saa naapuri tulla pyytämään anteeksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista porukkaa tässäkin rapussa asuu! Kuuntelin pimeässä rapussa, että missäpäin se kyttääjä asuu; ja hetken päästä näkyi kuinka se kurkisti postiluukustaan. Valo paljasti.

Vaimolla oli huono päivä ja huusi mulle. Ei siinä poliisia ole ennenkään tarvittu.

Saa naapuri tulla pyytämään anteeksi.

Eikä ne tosiaan ketään putkaan vie, jos ei käytös jatku uhkaavana/häiritsevänä.

Tiedätkö, sun muijasi huono päivä ei oikeuta sitä rääkymään niin, että kaikille muillekin tulee huono päivä.

Vierailija
2/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä soitin ne poliisit ja haukuin naapurit pystyyn.