Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä Kari-Pekka Kyröstä?
Kommentit (10)
ainoa tässä härvassa, joka puhuu totta, muut kiertelevät ja valehtelevat parhaansa mukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se paha vieläkään ole. Vanhentunut toki, mutta onhan me vanhat Fan Clubilaisetkin vanhennuttu...
minä muistan K-P Kyrö Fan Clubin! Kirjoittelinkin siellä jonkin verran, kyhäsin jonkun tarinankin. En ole koskaan hihitellyt niin paljon koneen äärellä itsekseni :) En ikinä paljastanut silloiselle miehelleni mistä oli kysymys (tai muillekaan).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siitä, että olin muutaman iltiksen ihkun kuvan K-P:stä jemmannut laatikkooni :D. Tsiisus, kun nolotti! Niissä silmissä vaan oli jotain...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
:D repesin, kun muistin tän lähes 10 v vanhan jutun aihe vapaalta