Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen lihonut yli 15 kg muutamassa vuodessa, millä saan itseni kuriin?!
26.04.2011 |
Jonnekin on hävinnyt se liikuntaa rakastava, hyvinvoiva ja sopusuhtainen nainen, mikä olin vielä muutama sitten. Tilalle on tullut ylipainoinen, vetämätön, väsähtänyt ja itseensä hyvin tyytymätön vätys. Takana on lukemattomia dieetin yritys -aloituksia, joista pisimmät ovat kestäneet ehkä viikon.
MITÄ VOIN TEHDÄ??? En enää kestä itseäni tällaisena!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa