Lue keskustelun säännöt.
mies dissas aika pahasti: " valmisruokaa, eikä senkään
05.01.2007 |
lämmitys onnistu !" .
Paha mieli - tiesin kyllä itsekin, että riisin keitinvesi ei ihan kunnolla kiehunut vielä, kun laitoin ne sinne - jäivät vähän koviksi. Kalapuikot sentään ihan ok (niitä se ei syö, vaan eiliset possunfileet), Pakaste parsakaali-kukkis-sekoitus oli haaleaa).
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla