Lue keskustelun säännöt.
Nissan Primera farmari vm 98 ??? Hyväkö? Huono? Vai mitä?
30.12.2006 |
Sellaista tarjotiin tuossa äsken ja nyt haluan tietää tiedättekö te siitä mitään? Ruostuuko? Hajoaako käsiin? Olen hyvin lähellä sanomassa ei kiitos, mutta kuitenkin... Ajettu vajaa 150 000 km... Mitä siitä nyt sitten maksaisin?
Hankalaksi menee, mutta menköön :)
Kommentit (3)
Tekniikka pelaa, mutta kori on pyllystä. Kylmäkin kuulemma on. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
katso netistä mitä niistä pyydetään noin keskimäärin.