Lue keskustelun säännöt.
Apua, mitä laitan miehelleni lahjaksi?
15.12.2006 |
Olen miettinyt seuraavia:
-jääkiekkojoukkueen pelipaita
-lahjakortti hotelliin tai hierontaan
-pleikka peli..
-lahjakortti urheiluliikkeeseen
Mulla on niin sanoen runsaudenpula.. Tietysti ongelma on positiivinen, mutta mikä mahtaisi olla paras?
Mitä te laittaisitte?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
osaa sanoa, en laita mitään lahjoja vaan annan ne. Ensin ostan ja sitten annan. Ruokaa laitan, mutta en lahjaksi.
Asiaan:
Mun mies ei välittäisi mistään noista, mutta arvioita: lahjakortti on mielestäni persoonaton, anatisin puolitutulle, mutta en rakkaalle. Ei ole henkilökohtainen.