Lue keskustelun säännöt.
Kuinkahan sitä aika kuluu, kun aloitan opintovapaan lokakuussa?
25.08.2010 |
Opintojen lähijaksoja pari kertaa/kk, muuten tehtävinä ja tentteinä. Tällä hetkellä monta rautaa tulessa ja vaativa työ...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla