Lue keskustelun säännöt.
Vituttaa mun aviomies!
16.08.2010 |
Miehen pitäisi hakea töitä, ei saa mitään aikaan! Itse olen jämpti näissä asioissa ja teen hommat heti alta pois, kunnolla, soitan ja laitan sähköpostia, selaan ja katson netistä tietoja (työnhaku asioissa siis). On ollut jo pitkään työttömänä. Nuori kaveri vielä!
Kommentit (2)
ihan kun oisin ite kirjottanu ton. joka asiassa sama juttu, kun ei saa ajoiksi mitään, niin ei saa. aina pitää olla näyttämässä esimerkkiä tai alottamassa jotain työtä tai tehtävää, ihan perusasioita myöten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
valitat? mee itte töihin. Hyvin mun ukko pärjää ilman töitäkin.