Lue keskustelun säännöt.
Harmittaa...
24.08.2010 |
pääsin tytön 1v3kk kanssa muskariin vasta varasijoille. Ei taida olla meillä muskaria tänä syksynä :( olis ollu kiva jotain ohjattua musiikkijuttua harrastaa yhdessä kun lapsi tykkää kovasti musiikista. Elämä on!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla