Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa...

Vierailija
24.08.2010 |

pääsin tytön 1v3kk kanssa muskariin vasta varasijoille. Ei taida olla meillä muskaria tänä syksynä :( olis ollu kiva jotain ohjattua musiikkijuttua harrastaa yhdessä kun lapsi tykkää kovasti musiikista. Elämä on!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan