Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen naimisissa ja ihastunut 2 mieheen
01.09.2010 |
mutta en aio tehdä mitään.
Siinäpä viisautta! He ovat minuun ihan kusessa, ja sepä tekeekin tilanteesta aika herkullisen kiihottavan...haaveilen molemmista, mutta rakastan miestäni enkä aio pettää häntä.
Sori vaan, poitsut ;D
T. Rouva
Kommentit (2)
Jos oman puolison kanssa ja omasta perheestä ei löydy tarpeeksi elämänsisältöä, niin silloin on oma aivokapasiteetti ollut väärinkäytössä jo jonkin aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen ihastunu 15v vanhempaan kolleegaani. Ja tunne on molemmin puolinen. Miksi asialle pitäis tehdä jotain. Ihastuminen on mahtavaa ja luonnollista.
Mies