Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
sain viimein siivottua vaatekaappini
22.08.2010 |
Liian isot housut säilötty varmuuden vuoksi yläkaappiin samoin hellevaatteet, rikkinäiset ja maalitahraiset t-paidat hävitetty ja kulahtaneet siirretty remppavaatelaatikkoon.
Ostoslistalla neuleita ja neuletakkeja.
Tuntuu hyvältä avata kaapin ovi kun mitään ei pursuile
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä ainoa paikka koko talossa, jossa on siistiä on vaatekaapit. Tykkään vaatekaappien siivouksesta vaikka muuten inhoan siivousta.