Lue keskustelun säännöt.
Kuka panee ensiyönä?
Kommentit (5)
Mä muutamassa siiderissä, mies kapakassa parilla.
Ja huom, mua ei haittaa yhtään että se on siellä :P
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sitä nyt yöllä (aamuyöllä) aina jaksa...;-D!
Vähän saatan pildeä silitellä, jos en nukahda kesken kaiken.