Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkihäiriö tiukentaa otettaan

Vierailija
30.08.2010 |

Pitäisi töihin pystyä lähteä mutta ahdistus on aivan uskomatonta tasoa. Kädet tärisee, sydän hakkaa. Ja jostain kumman syystä on ilmestynyt aivan irrationaalinen pelko siitä että en tule enää ikinä näkemään lapsiani. Järki sanoo ettei ole noin mutta tunne on aivan kuristava :(

Mitä ihmettä teen? Kohta pitäisi jo hypätä autonrattiin. Olen yksin. Miten saan tämän tunteen menemään ohi, koko aamu mennyt pakokauhun vallassa ja ahdistellessa.

Lääkärissä en ole käynyt, pitäisi varmaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin, että saat lääkityksen, mistä on apua! Luulis, että sieltä saisi myös nopeasti vaikuttavaa lääkettä. Itse ainakin sain pika-apua masennuslääkityksen vaikutuksen alkamiseen asti.

Olen itse ottanut joskus lihasrelaksanttia, jos ei ole ollut muuta saatavilla. Mutta tutustu toki pakkauksen ohjeisiin.

Mutta nyt jos et ehdi lääkäriin, voisit juoda kupin teetä, tehdä rauhallisia hengitysharjoituksia. Sisään ja ulos, ilman, että alat hyperventiloida.

Tsemppiä!!!

Vierailija
2/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tulossa ihan hulluksi kun voisin vannoa että tässä oli enemmänkin vastauksia, luinkin ne jo....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikki vain pitelee sua otteessaan.

Vierailija
4/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on tullut toiseenkin kertaan..

Vierailija
5/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitoit vahingossa kaksi aloitusta, joihin molempiin vastattiin. Et ole tulossa hulluksi :)

Vierailija
6/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että nyt pimahdin lopullisesti...