Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ootte ostanut/antanut rippilahjaksi kummipojillenne?
Kommentit (3)
Itse semmoista toivoi, tarpeeksi "miehekkään" näköistä. Mieti siinä sitten mikä 15-vuotiaan mielestä on miehekkään näköistä :-) Mutta onnistui!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sai itse valita. Lisäksi annoin rahaa, lahjan arvo yht.100e.
Alue: Aihe vapaa
Kalevalakorun Väinö ristin (hopeisen) (olen sylikummi). Poika laittoi heti kaulaan (ihan itse) ja oli tyytyväinen. Lisäksi annoin 50 € rahaa.