Jos tietokoneessa windows xp niin onko siinä works vai word tekstinkäsittelyohjelma?
Siis tarvitsisin wordin mutta onko sitä edes tässä koneessa.? Apuuva.
Kommentit (8)
Ei Officesta kannata maksaa. Tai lainaa kaverilta.
Works haudattiin elävältä jo joskus 10 vuotta sitten, ihme että muistit vielä kyseisen nolouden olemassaolon. Word ei kuulu Windows XP:hen, mistä moista olit saanut päähäsi?
Pitää kaikki työt tehdä joko koulussa tai kotona eikä voi niitä muokkailla kun sillä koneella millä on tehnyt. Tosi hankalaa...
Mutta toivottavasti tuo openoffice riittää sun tarpeisiin.
Itse käytän kotona OpenOfficea, siinä ihan samat kuin MS Officessa. Onko linux huonompi kuin wintoosa, kun ei se maksa mitään? No ei tietenkää!
OpenOfficen tekstinkäsittelyohjelmallahan voi helposti tallentaa Word-tiedostomuodossa, joten ei tule ongelmia jos samat tiedostot pitää saada auki koulussa tai töissä Wordilla. Samoin OpenOffice avaa Word-tiedostoja, Excel-taulukoita yms. ongelmitta.
Kiitos vain kaikille vastanneille, onneksi en lähtenyt sitä ainakaan osataan... Oon vähän peukalo keskellä kämmentä näiden koneiden kanssa. ap
Tiedätkö yhtään hintaa kun tarvitsisin sen todella??