Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä kannattaisi myydä Aku Ankat?
19.10.2009 |
Meille on kertynyt sekalainen määrä tuplakappaleita, ihan jopa kokonaisia vuosikertoja, kun on saatu Akuja paristakin suunnasta. Osa jotain 80-lukuisia, mutta suurin osa 2000-luvulta.
Huutiksessa niitä näyttää olevan myynnissä jopa yksitellen ja kauppakaan ei taida siellä vetää. Onko Ankvisteille joku oma fooruminsa? Entä paljonko niputetuista Akuista maksettaisiin kirppiksellä?
Kommentit (2)
Tuo Huutis-touhu ainakin näytti ihan väärältä foorumilta myydä ankkiksia.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tai vastavaan joka myy vanhja kirjoja ja lehtiä. Ne maksaa Aku Ankoista ihan hyvin. Varsinkin vuosikerroista ja jos ne on vielä ehjiä kaikki.
Ei niistä itse myymällä oikein mitään saa.