Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi jotkut eivät osaa hymyillä tervehtiessään?
Kommentit (3)
Olen tosi ujo ja mun on vaikea hymyillä ihmisille. Perusilmeeni on vakava.
Olen kuitenkin aina ystävällinen ja kiltti muille, tuntemattomillekin. Tiedän, että hymyttömyys näyttää tylyltä ja ikävältä, mutta en voi asialle mitään.
Vinkkejä saa antaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen tosi ujo ja mun on vaikea hymyillä ihmisille. Perusilmeeni on vakava. Olen kuitenkin aina ystävällinen ja kiltti muille, tuntemattomillekin. Tiedän, että hymyttömyys näyttää tylyltä ja ikävältä, mutta en voi asialle mitään. Vinkkejä saa antaa.
pelkäätkö, että joku ei hymyile takaisin vai mitä?
Alue: Aihe vapaa
ajattele jos joltain on just kuollu lähiomainen, niin pitäskö sen vetästä tekohymy joka kerran kun joku tuttu tulee vastaan.