Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Teittekö laskiaispullia ja hernekeittoa tänään?
Kommentit (6)
Koska söin eilen hernekeittoa ja pullat ostin kaupasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiistaina vasta hernekeittoa ja pannaria.
Ei muuten uppoo enää kuin 1 laskiaispulla vuodessa, ennen meni vaikka kuinka monta ja paljolla täytteellä.
Ei fiilistä, ukko jossain lapsi kylässä ja mäkeenkään ei päässy :(
Ainoa päivä vuodesta jolloin minä leivon pullaa:D
Alue: Aihe vapaa
Ja itsekin mieluummin syön jotain muuta. Joten meillä oli karjalanpaistia.