Lue keskustelun säännöt.
Apua!Miten saan lopetettua herkkuejn syönnin?!Ei edes tee mieli mitään
08.11.2006 |
mutta pakko vaan vetää naamaan koko ajan jotain ja lihon kuin possu!
Antakaa hyviä vinkkejä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en uskalla mennä vaakaan, varmaan paino vaan noussu. Joka päivä päätään aloittaa järkevän ruokailun ja joka päivä sorrun herkkuihin. Tyhmä minä. Jos joku keksis jonkun konstin miten tästä pääsee niin olisin kiitollinen.