Lue keskustelun säännöt.
Mikä auttoi sinut yli masennuksesta ja/ läheisen kuolemasta?
Kommentit (3)
Eikä mitään ole ennalta määrätty tapahtuvaksi, tai asioilla ei ole jotain tarkoitusta, kuten nuoren ihmisen väkivaltaisella kuolemalla.
Elämä vain on joskus.......hurvittävää.
Onneksi useimmiten onnellista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Synkimmät hetket ovat vain kasvun paikkoja.