Lue keskustelun säännöt.
Vähänpä on aktiivisia keskusteluja uusilla palstoilla.
01.02.2008 |
Mitä uutta palstaa sinä seuraat?
Minä seuraan 40+ -palstaa.
Kommentit (3)
Esikoululaisten ja murkkujen vanhemmat kuitenkin varmaan iloisia omista palstoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sisutuspalsta erikseen, kun on aivan hyvin voinut keskustella aiheesta koti ja asuminen -palstalla?
Olen itsekin sisutuksesta kiinnostunut, mutta en ymmärrä muutosta
ollut huomannutkaan tuota " kierrätys" -palstaa... sinne siis!