Lue keskustelun säännöt.
Netti rakkaus
08.02.2008 |
Miten teillä alkanut?
Olen tavannut ihanan miehen. oltu pari viikonloppua yhdessä (aiemmin kirjoiteltiin pitkään) ja jutut synkkää tosi hyvin.
Hämää kuitenkin et mies käy yhä treffipalstalla päivittäin. Tuntuu et voiko olla sitten vakavissaan minun kanssa vai etsiikö parempaa!
En viitsi kysyä kun asiahan ei sinällään minulle kuulu koska emme seurustele, eikä olla puhuttu mitään sellaista. Omissa toiveissa olisi kyllä ja tietää minun olevan vakavissani liikkeellä.
Laittaa minulle kuitenkin päivittäin tekstiviestejä ja soittelee.
Olenkohan laittanut käteni pas...kaan?
Kommentit (2)
Ja sillä välin yritän olla ihastumatta liikaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap