Lue keskustelun säännöt.
Voisko jotkut teistä tulla välillä kaksplussalle palstailemaan?
01.01.2008 |
Siellä on niin hirveen hiljaista. Tiiätte kyllä osotteen.
Kommentoikaa mieluiten " Miksi on niin vaikeaa olla provoilematta" -ketjuun. Siellä on erityisen kova tarve väliaikaisille palstailijoille.
T: apua anova
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ai plussalla vai? Olisko taas ollut eläinpornoa.
T: 1