Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan voit pitää tampoonia, niin että se ei vuoda läpi? Kartoitan tässä vaan, että onko

Vierailija
01.01.2008 |

mulla runsaat vai normaalit kuukautiset. Ja jos kyseessä on vaikka esimerkiski vaaleanpunainen OB, siis super. Ja runsaimmat vuotopäivät.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänkin aina tamppoonin kanssa sidettä. muuten olis housut veressä heti kun kotipihalta pois pääsen.

Vierailija
2/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on se suurin vuotopäivä, voin tuota normaalia pitää 4-6 tuntia vuotamatta läpi. Muina päivinä voinkin sitten pitää vaikka 10 tuntia ilman että vuotaa. Eli mulla on lyhyet menkat, joista yhtenä päivänä vuotaa suhteellisen paljon ja muina vain tiputellen. Ja tiedän, että on aika niukat menkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodattepa te runsaasti! Itse kun joskus harvoin käytän tamppoonia niin saa olla puolipäivää. Siteen vaihdan n.4x päivässä ja silloinkaan ei yli tulemisen riskiä.

Vierailija
4/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei vuoda ollenkaan läpi.

Vierailija
5/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaimpina päivinä (joita on 4) käytän kaikkein suurinta tampoonia ja isoa sidetta. Tämäkin yhdistelmä kestää korkeintaan 2 tuntia.

Vierailija
6/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti samanlaiset kivut kuukupin kanssa =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 4-6 h. Mulla on runsaampaa vuotoa (siis muihin vuotopäiviini verrattuna) 3 päivänä. Sitä ennen ja sen jälkeen on monta päivää niukkaa vuotoa, jolloin selviän phs:llä. Runsaamman vuodon aikana on sen verran kipeä maha ja " alapää" , etten yleensä käytä tampoonia vaan sidettä. Allwaysin " vihreän" -normaalisiteen vaihdan n. 6 h välein. Runsaimpina öinä riittää onneksi vaaleanpunainen O.B. Nukun kyljelläni ja siteen kanssa tulisi yöllä sivuvuotoja.

Vierailija
8/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hormonikierukka eikä vuotoja ollenkaan. taivaallista! Suosittelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tosiaan on aika vaikeeta. Varsinkin jos ei pääse vessaan juuri silloin kun pitäisi. Pahimpina päivinä en juuri käy missään.



T: 8

Vierailija
10/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestivät 12 pv, ehkä se runsain terä katos, olivat runsaat silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi ja side on mulleparempi vaihtoehto, vaikka pitäähän sitä kuppiakin tyhjentää.

Vierailija
12/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun voi kyllä tulla vuotohäiriöitä muutaman kuukauden mutta niukentua pitäisi silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pahin kestää vaan reilun vuorokauden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi