Eihän tuo pätkiskakku ole mistää kotoisin!!
Eilen illalla tehtiin sitä, käytin 4,5 pätkistä.. lämpösenä ei maistunut miltään eikä oikein tekeytyneenäkään..
Mahtoiko joku mennä pieleen vai onko se vaan ylimainostettu kakku?
Perheklubin ohjeella tein.
Kommentit (7)
konvehipalaset jäävät osittain sattumiksi kakkuun. Kostuttamalla voisi kosteutta lisätä.
Mä käytin 8 pätkistä kakkuun ja kuorrukseen sen 170g suklaata + 3 pätkistä. Oli hyvää ja kosteaa.
Täytettynä (esim joku vadelmarahka/mousse) on parempaa.
kullakin, meillä hyvin onnistunut ja maistunut konvehdeista valmistettu.
tein kanssa tarkkaan ohjeen mukaan ja odotin tosi hyvän makuista kakkua. Paremmalta maistuu ihan perinteinen mud cake tai sitten ne pätkikset sellaisenaan patukan muodossa.
kakkua halpiskonvehdeista (en koskaan pätkiksistä), joita jouluna tuli yllinkyllin. Meille se on maistunut hyvin, kuorrutettiin viimeksi valkosuklaalla vaihteeksi. Kakku paranee kylmäsäilytyksessä.