Lue keskustelun säännöt.
Tuosta pihaleikkiketjusta tuli mieleen
06.02.2008 |
että leikkiikö nykyajan lapset enää ollenkaan noita leikkejä? Itselläni vasta pienet lapset joten ei kokemusta. Muistan, että oli ihan mahtavaa juosta pihalla ja leikkiä hailii hailoota tai tervapataa. Sääli, jos niitä ei enää leikitä yhtä paljon. En ole ainakaan nähnyt lasten niitä leikkivän, vaikka lapsiperhealueella asutaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla