Tuleeko masennuslääkkeellä todellakin näin pöljä olo?
Tässä mä olen istunut koneella jo muutaman tunnin ja nyt vasta kunnolla tajusinkin ajan kulun! Että olisi " ehkä" syytä lähteä nukkumaan. Päässä ei oikein pyöri - mitään järkevää.. olo on jotenkin vähän hidas ja pysähtynyt. Itseään pitää potkia liikkeelle, tekemään jotain. En osannut laskea yksinkertaista laskutehtävää eilen, minkä ennen osasin.
Mutta mieliala on kohonnut eikä enää tule niitä valtavia mielialavaihteluita ja alakuloa.
Sepram 30mg/vrk.
Kommentit (2)
Kun kerroin lääkärille tästä pysähtyneestä olosta (annostus oli tuolloin 20mg/vrk), hän tuumasi että syytä nostaa annosta, jopa sinne 40 mg:aan nostetaan tarvittaessa. Nyt siis kohta pari viikkoa mennyt tuo 30mg..
ap
Ja silloin noita muistihäiriöitä jne. todellakin tulee.
Terv. Sepram 40mg