Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko masennuslääkkeellä todellakin näin pöljä olo?

Vierailija
30.12.2007 |

Tässä mä olen istunut koneella jo muutaman tunnin ja nyt vasta kunnolla tajusinkin ajan kulun! Että olisi " ehkä" syytä lähteä nukkumaan. Päässä ei oikein pyöri - mitään järkevää.. olo on jotenkin vähän hidas ja pysähtynyt. Itseään pitää potkia liikkeelle, tekemään jotain. En osannut laskea yksinkertaista laskutehtävää eilen, minkä ennen osasin.



Mutta mieliala on kohonnut eikä enää tule niitä valtavia mielialavaihteluita ja alakuloa.



Sepram 30mg/vrk.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin noita muistihäiriöitä jne. todellakin tulee.



Terv. Sepram 40mg

Vierailija
2/2 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin lääkärille tästä pysähtyneestä olosta (annostus oli tuolloin 20mg/vrk), hän tuumasi että syytä nostaa annosta, jopa sinne 40 mg:aan nostetaan tarvittaessa. Nyt siis kohta pari viikkoa mennyt tuo 30mg..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme