Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mulla tänään kp 28/29 ja kävin gynellä...
17.07.2007 |
siksi että raskaaksitulo ei ole onnistunut ja tarvitsen ehkä ajan laparoskopiaan endometrioosin poistoa varten. Gyne näki kohdussa jonkin jännän " pisteen/täplän" tms. tihentymän ja hän sanoi, että joko sulla menkat kohta alkaa tai olet raskaana!
Myooma se ei ainakaan ollut. Onko kukaan käynyt ultrassa gynellä ihan kierron lopussa? Näkyikö mitään ihme pisteitä??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oisko se joku ihme??