Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun käytetään tuota " puida" -sanaa aina: onko jo puitu jotakin asiaa?, niin

Vierailija
17.07.2007 |

satutteko muuten tietämään, mistä tuollainen sana tulee.

Kieltenopiskelijat (-opettejat, -tutkijat ym.) jos eivät vastaisi, niin saisivat muut arvailla.



Oikeasta vastauksesta mainetta ja kunniaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään voisi kuvitella, että se on nykyisenkaltaiseen puimiseen (erilaiset puimakoneethan ovat aika tuore juttu) siirtynyt vanhemmista viljankorjauskäytännöistä ja voisi tulla esim. siitä, että puukalikalla on hakattu siemeniä irti varsista.

Vierailija
2/2 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan konkreettisesta puimisesta. Sitä juuri tarkoitin. Tiesit heti.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme