Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Molemmat vanhemmat tekevät vain yötyötä, mitähän tekee lapselle ko. päivähoito eli 5 yötä hoidossa peräkkäin ?
Kommentit (3)
Lapsi on sit pidemmän pätkän kotona.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itse kolmivuorotyössä, tällä viikolla lapsi 4 yötä päiväkodissa, aamulla nukun 5h, jolla selviän suht skarppina seuraavaan aamuun saakka...
Jonkun täytyy ne sairaatkin hoitaa.
Alue: Aihe vapaa
Lapset ovat siis tarhassa yön ja lisäksi vielä päivän, jotta vanhemmat saavat nukkua?
Ei kai ole laillistakaan?