Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tälläinen kommentti turvaistuin testissä tarkoittaa?
02.07.2007 |
− keskimääräinen kuormitus etutörmäystestissä
Ja tuo siis on huonojuttu testin mukaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuormitukselle tarkoitetaan luultavasti sitä kuormitusta, joka lapsen rintakehään ja niskaan tulee.
En tosin tiedä onko missään kasvot menosuuntaan -istuimessa vähäistä kuormitusta, sillä selkä menosuuntaan -istuimethan ovat paljon turvallisempia etutörmäyksissä.