Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten kauan vatsatauti itää?
16.07.2007 |
Ihmetyttää, kun toisella lapsella oli vatsatauti melkein kaksi viikkoa sitten ja toisella vasta eilen. Luulin jo, ettei sitä muille tulekaan mutta jospa se on parin viikon päästä sitten minulla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Saattaa puhjeta nopeastikin, muutaman vkon väli voi meinata toistakin bakteeria kun se ensimmäinen. Jos ajattelee että ryhmässä sairastumistahti voi olla hyvinkin nopea niin ei se välttämättä ota kauaa.