Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt auttakaa, nimi meidän pojalle.
16.07.2007 |
Meillä on ennestään kaksi tyttöä. Toinen alkaa A:lla ja toinen E:llä.
Joko kaksi- tai kolme osainen nimi pojalle pitäisi keksiä, mutta kun ajatus ei luista :(..
Tykätään " perinteisistä" nimistä tyyliin Otto. Missään tapauksessa ei esim. Alex...
Kommentit (4)
Samuel aleksanteri
Elias Antero
Niklas Olavi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oliver Elias
Aake Mikael
Olli Henrik
Jatkaisin itse ehkä vokaalilinjalla, eli
Onni
Oskari/Oscar
Akseli
Elias
Aaro/Aaron
Alue: Aihe vapaa
Olli Lauri Akseli
Okko Topias
Oskari Johannes
Ilari Ville Valtteri
Iiro Viljami