Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä niin monilta ongelmilta säästyttäisiin jos seksiä
25.05.2007 |
harrastettaisiin vasta avioliitossa. Tämä moraaliton meno on seurausta siitä että ihmiset ovat hylänneet Jumalan tahdon.
Kommentit (3)
ei avioliitto sinänsä takaa mitään siunausta seksille! Myös avioliitossa voi käyttää seksiä väärin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta 4:n kanssa olen erimieltä. Kyllä ihmiset on entisvanhaankin osanneet syntiä tehdä. Itsekkyys ei myöskään ole varmasti yhtään lisääntynyt. Ihmiset ovat aina olleet todella itsekkäitä. Menneisyyttä on turha romantisoida.
Alue: Aihe vapaa
että monelta ongelmalta säästyttäisiin, jos
- seksiä harrastettaisiin vasta täysikäisenä
- seksiä harrastettaisiin vain pysyvässä parisuhteessa kumppania kunnioittaen ja rakastaen
- seksiä ei käytettäisi vallan tai väkivallan välineenä
- kukaan ei pettäisi
- jokainen seksiä harrastava muistaisi, että seksistä voi tulla raskaaksi ja myös kantaisi seuraukset