Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei keittiöissä ole kunnon tiskikaappeja, tiiskipöytiä, leikkuulautoja? Mihin laitan käsin pestyt astiat kuivumaan?

Vierailija
08.07.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiöissä vain kuivakaappeja, kun luullaan, että pestään vain tiskikoneella. Käytännössä tyhmä ratkaisu.

Vierailija
2/2 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellasia patoja ja wokpannuja ja kristallilaseja jne mitä ei voi koneessa pestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme