Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko lapsilisät jo nyt klo 12 vaiko vasta aamulla???
Kommentit (2)
lapset olleet nukkumassa jo 8 saakka joten tuskin lähdemme pankkiautomaatille
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänlapset olleet nukkumassa jo 8 saakka joten tuskin lähdemme pankkiautomaatille
Sinun ei tarvitse lähteä penskojasi raahaamaan minnekkään pankkiautomaatille yöllä.