Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Auttakaa, minulla on koko illan ollut ihmeellisiä rytmihäiriöitä!?pelottaa mennä nukkumaan.
14.11.2006 |
Tuntuu että sydän muljahtelee aika lailla. jatkunut jo toista tuntia vähän väliä. Miten tavallista tällainen on?
Kommentit (3)
Olen yksin lapsen kanssa joten pelottaa. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos rytmärit ovat kivuttomia, ei sinulla pitäisi olla hätää. menet nukkumaan tosiaan oikealle kyljellesi niin ne helpottavat kyllä.
jos kuitenkin olet asiasta epävarma, voit aina mennä päivystävälle lääkärille!
Alue: Aihe vapaa
koetapa nukkua oikealla kyljellä.. rytmäreiden pitäisi helpottaa ihan jo tuolla asennolla.