Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ruoka on noussut älyttömästi puolessa vuodessa... Mahtaako kauppiaat
14.07.2007 |
ennakoida ruoan alv .n laskun ja nostavat nyt hintoja jotta sitten niitä voidaan pudottaa... meillä ei enää pärjätä alle 400 euron ruokakaupassa.
perheessä 2 aikuista, 2 lasta ja 1 vauva
Kommentit (4)
Jopa öljyn hinnan nousu vaikuttaa ruan hintaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meiä 4 henkeä, yksi vaippaikäinen, ruokaan yms. menee 450 euroa kuussa.
ei kyllä nouse, sen sijaan polttoöljy, rehut ym. kallistuu. Kohta pitää varmaan ilmaiseksi tuottaa maitoa ja lihaa kaupunkilaisille.
Alue: Aihe vapaa
Ruoan hinta on noussut ....