Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2+ palstalaisia evakossa täällä?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä tää vauvapalsta on ihan hanurista verrattuna 2+:aan.. :-/
Ella78 tuli katsastamaan av:n meininkia ;-)
jutut laimeeta tekopirteäää mielistelyä
Välillä vilkuilen väliaikaista kerhoa, et onks siellä toimintaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tämä on kyllä aika surkea verrattuna kaksplussaan vaikkakin tämä kyllä aina toimii, joten jotain hyvääkin..
vicy
Alue: Aihe vapaa
täällä ollaan juu. Miksei noista huoltokatkoista voisi ilmoittaa etukäteen, ettei tarvitsisi ihmetellä, että mikä nyt on... Uskallatkos itse paljastaa nikkisi?