JES! Olen päässyt normaalimittoihini kuukaudessa!
liikkumalla enemmän ja syömällä vähemmän! ja tämä ei jää tähän.
mutta aivan ihanaa kun entiset koon 40 ja jopa 38 vaatteet pyörii päällä :)
Kommentit (3)
Oletko oikeesti laihduttanut vaiko esim. imettänyt? Miten jumppasit ja miten usein?
terv. Kateellinen
karkit pois ja leivän. toki sitä leipää silloin tällöin syön mutta olen vähentänyt tosi paljon ja vaihtanut enimmäkseen ruisleipään. ei ole vatsa enää turvoksissa!
1 lämmin ateria päivässä, perunaa/riisiä/pastaa (ei liikaa), salaattia (ei kastikkeita) ja kanaa/kalaa/lihaa.
pienempi annoskoko kuin ennen.
toki joskus saa herkutella mutta riittää huomattavasti pienempi määrä kuin ennen!
välipaloiksi omenaa, banaania, jukurttia yms.
liikuntana ihan hölkkä, (sauva)kävely, kävellen töihin (2km suunta), pyöräillen.
alkuun vetäsin muutaman päivän kaalikeitto " kuurin" mutta sen jälkeen en ajatellut että " laihdutan" vaan että muutan syömis ja liikkumis tottumukset siihen mitä ne joskus aikoinaan oli.
ja näillä mennään :)
Taidat olla aika lyhyt, jos normaalikokosi on alle 38. ;)