Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tyhmä kysymys isänpäiväkorteista?
01.11.2006 |
Meillä ensimmäinen isänpäivä tulossa ja vähän mietityttää nämä kortti-asiat :)
Eli saako miehenne kortin lapseltaan? Meidän poika on 4kk eikä oikein voi itse korttia kirjoittaa :) Laitatteko oman nimenne?
Entä sitten oma isänne..laitatteko hänelle esim. pappa-kortin ja siihen itsenne? Vai kaksi korttia, toisen itseltänne ja toisen lapselta?
Heh, vähän tyhmiä kysymyksiä mutta ei ole oikein kokemusta ;)
Kommentit (4)
Mieheni korttiin olen laittanut vain lasten nimet ja joskus jonkin eri toivotuksen itseltäni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
6:
Isän päivä on ihan turha keksintö.
Joulusta, pääsiäisestä, vapusta ja juhannuksestakin voisi luopua.
Parempi ettei olisi mitään turhia juhlia!
Alue: Aihe vapaa
johon oli painettu sormiväreillä vauvan jalanjälki. Ja allekirjoituksena tietysti lapsen nimi.
Omalle isälle kortti papalle ja allekirjoituksena lapsi ja minä.