Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
liittyykö mahan pieni polttelu alakvaan synnytykseen..
22.05.2007 |
Polttelu ei tunnu mahan kovettumisten eli supistelujen yhteydessä, vaan sitä on aina välillä muuten. Niinkuin ois kuukautiset alkamassa. Nyt on menossa 37 vko
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eli just niin kuin olisi kuukautiset alkamassa. Mitään vastaavia kipuja ei ollut siihen mennessä ollut, joten osasin epäillä että jotain on tapahtumassa. Illalla sitten synnytys käynnistyi.