Lue keskustelun säännöt.
Laosissa tai Kambodzassa käyneet! Apua!
07.11.2006 |
Edessä reissu Laosiin ja Kambodzaan, mutta malarialääkkeet mietityttävät. Lääkekuriahan suositellaan noihin maihin matkaaville, mutta pelottaa lääkkeiden sivuoireet. Oletko itse syönyt malarialääkkeitä Laosissa tai Kambodzassa käydessäsi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla