Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laosissa tai Kambodzassa käyneet! Apua!

Vierailija
07.11.2006 |

Edessä reissu Laosiin ja Kambodzaan, mutta malarialääkkeet mietityttävät. Lääkekuriahan suositellaan noihin maihin matkaaville, mutta pelottaa lääkkeiden sivuoireet. Oletko itse syönyt malarialääkkeitä Laosissa tai Kambodzassa käydessäsi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä