Lue keskustelun säännöt.
englanninkielinen päiväkoti - aloitusikä?
28.11.2006 |
Eli vaaditaanko kaikkiin englanninkielisiin päiväkoteihin 3 vuoden ikää? Ainakin siihen, mikä on lähinnä, on tuo vähimmäisikä... Kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hesassa on yhdessä paikassa mahdollisuus 2 - 2,5-vuotiaan käydä kerhoilemassa kaksi kertaa viikossa, mutta yleensä siinä kai ajatellaan, että äidinkieli pitäisi olla hyvin hallussa ennen kuin menee.
Kielikylpypäiväkodithan edellyttävät, että lapsi on 4-vuotias nimenomaan tästä syystä.