Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tässä miettinyt kun paljon on perheitä..

Vierailija
21.11.2006 |

joilla menee huonosti.. Rahallisesti tai sitten ei mene niinkään huonosti vaan vanhemmilla ei esim ole ikinä yhteistä vapaata aikaa, ei ole sitä tuki verkostoa.. Kun olisi omassa ystävä piirissä sellainen olisin kyllä valmis auttamaan kun vaan osaisivat avata suunsa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että olet valmis auttamaan jos tarvivat lastehoitoapua tai mitä nyt sitten ajattelitkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi