Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan ajatellut ostaa Hästens 2000T:tä?
20.11.2006 |
Meillä olisi nimittäin myynnissä sellainen kaikilla herkuilla. Ollut käytössä viikon. Pestävä petarinsuojus, joten pesemällä saa kuin uuden. Takuu 25-vuotta. kovuus medium molemmin puolin. 160*200cm, yhtenäiset petari ja joustinpatja, erilliset alaosat. BJX petari, helmalakana yms mukaan. Meillä ei mahdu uuden kodin rappusista, joten ajateltiin myydä.
Uuden hinta kaupassa 16000¿, myydään 12000¿...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa