Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko koskaan miehen kanssa molemmat alkoholia, jos lapset ovat kotona (nukkumassa)?

Vierailija
24.11.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus juon pari lasillista viiniä, ja mies saattaa ottaa yhden tai kaksi olutta. Ei enempää.

Vierailija
2/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maks. pari lasia viiniä ruoan kanssa, ilman ruokaa maks. lasillinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei juoda kännejä. Sillon pitää lapset viedä hoitoon.



Meistä on ihan terveellistä että lapset näkee joskus että aikuiset osaa juoda maltillisestikin! Itse olen kasvanu alkkisperheessä.

Vierailija
4/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta humalaan emme koskaan.

Vierailija
5/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kännejä tullu vedettyä... :-DD Lapset pyörii jaloissakin ja käydään naapureissa ja kaikki dokaa. " ihan hirveetä" :-D

Vierailija
6/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en koskaan ota alkoholia niin ettei kotona ole toista aikuista joka on täysin selvinpäin. Joskus saatetaan ennen baari-iltaa aloitella meillä niin että lapset ovat nukkumassa, mutta silloin on aina pappa tai veljeni paikalla täysraittiina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen selvästi niin humalassa että tunnen sen. Mutta tosi harvoin.



Miehen kanssa on joskus vedetty pullo viiniä kahdesti tosi nopeasti ja sitten mietitty, että kylläpä nousi päähän, mutta sen jälkeen olemme menneet kiltisti nukkumaan.



Lasi viiniä ruuan kanssa kuuluu minusta paremman aterian yhteyteen. Saunaan otan välillä mukaan siiderin, joskus en.



Mutta toisaalta en ole koskaan elämässäni ollut änkyräkännissä ja krapulassa nuorena tasan kahdesti. Vietän välillä monta päivää ilman mitään alkoholijuomia ja voin helposti olla juomatta, vaikka muut joisivat. Joten en mitenkään näe ongelmaa siinä, että meillä joskus juodaan vähän enemmän viiniä.

Vierailija
8/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks vaan mutta musta menee ihan naurettavuuksiin jos ei voi miehen kanssa juoda sunnuntaipäivällisellä esim viiniä yhdessä.



Jos jotain sattuisi niin taksilla pääsee esim lääkäriin. (Siis takotan nyt, että lapsi vaikka sairastuisi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen drinksuja ja ruuan kanssa skumppaa ja punkkua.



Vain yhden kerran oltu humalassa, niin että lapsi oli paikalla (nukkui).

Vierailija
10/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei juotaisi? Yleensä lauantaisin menee ½ pulloa viiniä per nuppi ja perjantaisin olutta tai jotain väkevämpää.



Ei lapset ole koskaan heränneet niin että olisivat nähneet meidät humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voin ottaa vaikka lapset olisivat kotonakin, myös silloin kun olen yksin lasten kanssa :)

Vierailija
12/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kuitenkin selvästi vähemmän, koska pienikin huppeli kyllä herpaannuttaa ja väsyttää liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ei kai järkevät ihmiset nyt muutenkaan mitään megalärvejä vedä, joten ihme jeesustelua on, jos täysin selvinpäin pitäisi jonkun olla. Kyllä sitä taksilla pääsee lääkäriin, jos tulee yllättävä hätä.

Vierailija
14/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei alkoholia käytetä kun kunnon humaltumiseen,

ja silloin on lapsille järkätty hoitopaikka sukulaisilta...



tai sitten menee vain toinen, mutta ei juo silloinkaan kotona kun korkeintaan sen yhden pullon kaljaa/siideriä ennen lähtöä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat..ei mitään räkäkännejä mut esim pullo viiniä ja pari kaljaa

Vierailija
16/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme feikkaamista! miten ne lapset oppii sivistyneen alkoholinkäytön jos ei kotoa? siis en tod. tarkota megakännejä vaan esim. pari lasia viiniä päivällisellä, jälkiruoka konjakki, saunaolut.

Ja ollaan me kyllä oltu molemmat lievästi humalassa lasten aikaan eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa. no toki on eri juttu jos vetää kossun tai jotain, mutta joku 5 alkoholiannosta on ihan ok. eikä niitäkään kerralla vedetä!

itse olen alkoholistiperheessä kasvanut ja oli kamalaa herätä yällä jos vanhempi olikin kännissä. miettikää te jotka yöllä pämppäätte kun lapsi menee nukkumaan!

me mennään lasten kans suunnilleen samaan aikaan nukkuu!

Vierailija
17/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei olla ns. humalassa, mutta juomme viiniä. Ihan normaalin suomalaisen keskikulutuksen mukaan.



Mitä sitä sievistelemään. Turhaa tekopyhyyttä.



Juotteko te sitten vasta kun lapset 18 vuotta ja muuttaneet pois?

Vierailija
18/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin otetaan viikonloppuisin ja samoin tekee kaverit, kummit, isovanhemmat, sedät, tädit ym..... ja monesti vielä meillä! Lapsiparat mihin juoppoperheeseen ja sukuun kuuluvat :DDDDD

Vierailija
19/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jatketaan siitä illemmalla (viikonloppuisin). Olutta tai siideriä otetaan saunassa, ei niinkään arki-iltoina, mutta viikonloppuisin. Joskus jos on oikeen hyvää ruokaa, niin konjakkiakin voidaan ottaa kahvin kanssa. Kännejä ei niin kauheesti viitti vetää, kun lapset kuitenkin herättää aamulla aikaisin.



Kaveriporukassa, kun on monta perhettä yhdessä, voipi meno iltayöstä kääntyä känninkin puolelle... silloin on yleensä sovittu etukäteen kumpi lopettaa juomisen ajoissa ja menee nukkumaan+nousee lasten kanssa aamulla ylös.

Vierailija
20/20 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parit sauna kaljat lauantaisin, pojat hereillä ja juovat omat sauna limut ennen nukkumaan menoa. tietysti iltapala syödään siinä samalla. minun mielestä hyvä että näkevät, voi sitä alkoholia ilman kännejäkin ottaa. jos baariin ollaan lähdössä niin sillon menevät mummun ja ukin luo yöksi, noin joka toinen kuukausi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi