Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valjakkala yritti itsemurhaa sellissä.

Vierailija
02.12.2006 |

Luuseri mikä luuseri...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua mutta näin ajattelen!

Vierailija
2/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan totta. Hakeekohan vaan huomiota. Etsii sääliä, että vapautettaisiin. Sehän on psykopaatti. Ei ole katunut eikä pyytänyt edes anteeksi tekojaan. Joku tyhmä av-mamma varmaan kohta alkaa sääliä sitä " ressukkaa" . Kummallista, että joku voi sääliä, mutta odottakaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valjakkala, Mika Muranen ja se pedofiili voisivat kyllä olla lopun elämäänsä vankilassa. Ne ovat arvaamattomia ihmisiä. Kumminkin Valjakkala kävelee kohta ihan vapaana missä haluaa. Sille ei voi mitään. Hassua, mitä ne sitten ajattelevat siellä Ruotsissa, kun nyt jo housut tutisivat. En ymmärrä.

Vierailija
4/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joutuu pahaksi onnekseen pettymään.

Vierailija
5/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi päässyt vapauteen aikaisemmin, mutta kun piti vähän väliä yrittää karata. Nyt tuskin pääsee vapauteen ihan heti ja joutuu vielä suljettuun laitokseen. Olisi ollut ihmisiksi tuolla avolaitoksessa, missä pyöri jo lomatkin. Yhtään ei ole sympatiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi