Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai-iltaisin kuuden aikaan mitä teillä tehdään? Oletteko kaupassa,

Vierailija
30.11.2006 |

siivoatteko vai onko kaikki tehty torstaina jo niin valmiiksi,, että perjantaina saatte rentoutua ja olla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valmistaudun henkisesti tulevaan yövuoroon...

Vierailija
2/3 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siellä ollaan, jos suinkin ehditään, muutoin ollaan ehkä lenkkeilemässä tai siivoillaan, joskus venähtää pitkäksi :) Kaupassa ei käydä perjantaisin, kun puoli Suomea tuntuu silloin valuvan samaan markettiin, ja siivoillaan yleensä päiväsaikaan, perjantaina tai lauantaina, tai milloin ehditään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaillaan tai muuten vaan löhöillään. niinä perjantaina kun pienempi on isällään ollaan isomman kanssa usein leffassa, pitsalla tai muuten humputtelemassa... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi